Nieuwjaarsreceptie

Bij binnenkomst in de Viandenzaal in het Ginneken worden de zangers, partners en gasten verwelkomd door het bestuur en worden Nieuwjaarswensen uitgewisseld.

Onder het genot van een kopje koffie en roomsoes genieten de aanwezigen  van de aangebrachte kerstversiering, het optreden van het koor en wordt er een toost uitgebracht op het nieuwe jaar.

Een afgevaardigde van de KNZV rijkt de oorkonde en de daarbij behorende speld uit aan Jos van der Schoot 25 jaar, Ad Harmsen 40 jaar en Hans Talboom 50 jaar lidmaatschap van het Breda’s Mannenkoor en overhandigt de voorzitter van de vrienden Maarten Suijs een cheque van €15.000 aan het  bestuur.

Tot ieders verrassing heeft het Createam voor elke zanger een witte sjaal meegebracht en worden Chris Knook en Ad Wirken uitgeroepen tot ‘ZANGER VAN HET JAAR’.

De DVD box met opnames van alle activiteiten tijdens ons jubileumjaar 2015 wordt aangeboden aan onze voorzitter Teun Giljamse tbv het historisch archief.

Rond 17.00 uur komt er een einde aan deze genoeglijke en goed georganiseerde middag.